Изберете страница

Специализиран очен кабинет д-р Узунова

Специализираният очен кабинет на д-р Узунова е модерно оборудван, на лесно достъпно място в град Пловдив /вижте картата/. Разполагаме с достатъчно апаратура за ранна и прецизна диагностика на очни заболявания и състояния. С много внимание и в приятна обстановка се предлага разнообразен набор от офталмологични услуги /свободен прием, по договор със Здравната каса, както и по договори с: Групама Животозастраховане и Булстрад/. Приемат се пациенти от цялата страна, достатъчно е да носите направление за очен лекар. Прегледите се извършват с предварително уговорен час . Това можете да направите по телефона или като ползвате заявката за записване на час онлайн.  Вижте повече:  Как да станете наш пациент

Нашата мисия

Профилактика и съвременно лечение на очните заболявания и внедряване на новостите в практиката

Ранно откриване на новите случаи с глаукома – ½ от пациентите не знаят, че имат това заболяване. Съвременно лечение на пациентите за ефективно спиране развитието на заболяването /вижте повече: Глаукома/

Профилактика на детското зрение. Информиране на родителите за важността от ранното откриване на проблеми със зрението при деца. Ефективно лечение по най-съвременна методика. /вижте повече: Детско зрение Нашата програма за деца  Мързеливо око/

U

Използване на средства за по-добро зрение при дегенерация на макулата, глаукома и др. заболявания. Вижте повече: Слабо зрение

Какво трябва да знаем при работа с дигитални устройства

Образоване на пациентите по отношение на техния очен проблем /вижте повече: Какво да питате очния лекар/

Пациентът не винаги знае дали взима правилното лечение, но винаги знае дали е лекуван добре!

Работно време

В Специализиран очен кабинет д-р Узунова се приемат пациенти по Здравна каса, платени посещения и от здравноосигурителни фондове: Булстрад, ДЗИ Животозастраховане, Медико 21.

Онлайн консултация

Възможност за онлайн консултация по възникнал очен проблем

Отличие

Международна награда на Американската академия по офталмология

Ние предлагаме

Доверие

магически елемент от солидната връзка лекар – пациент

Образоване на пациентите

когато Вие разбирате Вашето заболяване, чувствате, че то може да бъде контролирано

Лично отношение и ангажираност към всеки пациент

Точен час за преглед

край на чакането пред лекарските кабинети
error: Content is protected !!